akce:
 
Květináč TOPF CAPRI 24 x 24 x 35 cm cappuccino
AKČNÍ CENA 215.00,-
 

Obchodní podmínky

1. PROČ NAKUPOVAT U NÁS

Nabízíme kvalitu, zboží dopravíme rychle a v pořádku.

Poštovné (cena za dopravu) a balné pro balíky 0 - 30 kg = 130 Kč.
součet délek výška + šířka + délka balíku nesmí přesáhnout 3m

Poštovné (cena za dopravu) a balné pro balíky nad 30 kg nebo nad součet délek 3 m = individuální cena. V takovém případě vás budeme kontaktovat s cenou za dopravu kalkulovanou individuálně. Objednávka se stane závaznou až po vašem odsouhlasení ceny za dopravu.

Přepravujeme se společnostmi Česká pošta a PPL.

Při doručení Českou poštou si vyberte způsob jakým chcete balík doručit. Balík do ruky, znamená doručení balíku do vašich rukou na vaši adresu, balík na poštu je výhodný pro toho kdo si sám chce určit čas jeho převzetí na poště pod kterou spadá vaše adresa.

Kamenná prodejna

Objednané zboží si také můžete osobně vyzvednout v našem zahradním centru v Děčíně.

Seriózní přístup

Bojíte se reklamací na dálku? S námi nemusíte. Spokojenost zákazníků je pro nás priorita.

Newsletter - pravidelné zasílání reklamního sdělení o akcích na zboží za zvýhodněnou cenu.

Odsouhlasením našich obchodních podmínek při nákupu a jejich "zakliknutím" souhlasíte, v souladu se zákonem č.480/2004, se zasíláním obchodních sdělení z našeho internetového obchodu na vámi uvedený email. Pokud nebudete chtít nadále nabídky dostávat, napište nám a my vás vymažeme ze seznamu adresátů.

2. JAK NAKUPOVAT?


Vyberte si zboží

Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu (v pravém sloupci vyberte požadovanou kategorii), nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li například název nebo typ zboží, které hledáte.

Vložte zboží do košíku

Jste-li již rozhodnuti, kliknete na tlačítko KOUPIT. Jste na stránce obsahu nákupního koše. Zde můžete rovněž zboží z koše vymazat a nebo změnit počet kusů.

Přejděte k pokladně

Pokračujte volbou DOKONČIT OBJEDNÁVKU. Zadejte údaje potřebné k dokončení objednávky: vaše jméno, adresu, email a telefon (nutná podmínka Vašeho nákupu, obychom vás mohli kontaktovat a objednávku potvrdit). Stisknete-li ODESLAT OBJEDNÁVKU, Vaše objednávka bude zaslána k vyřízení. Platit je možné dobírkou při převzetí zboží a předem na náš účet.

V případě, že hradíte zboží dobírkou řidiči, prosíme, je-li to možné, o připravení hotovosti v bankovách a mincích v přesné výši.

Běžné rozvozní hodiny jsou ve všední dny mezi 10.00 –17.00. Pro Vaše pohodlí sdělíme Vaše telefonní číslo řidiči, se kterým se budete moci domluvit individuálně. Pokud ho nebudete chtít zveřejnit dopravci, dejte do poznámky NEZVEŘEJŇOVAT ČÍSLO.

Potvrzení záruky

Většina výrobců již v současné době záruční listy nepoužívá. Záruční list je v souladu se zákonem nahrazován fakturou, kterou Vám zašleme v předepsaném formátu elektronickou poštou. Po vytištění lze fakturu také použít jako řádný účetní doklad. Jedná-li se však o výrobek, který záruční list obsahuje a zboží bylo doručováno standardní dopravou, potvrdíme Vám jej samozřejmě poštou.

Lhůta pro vrácení zboží

Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČ), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, kontaktujte nás a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu (Zahradní centrum v Děčíně, v.o.s.), musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození zboží. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze za zboží vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu do 30-ti kalendářních dnů.

Storno objednávky

Objednávku můžete telefonicky (412 54 53 54), případně emailem (info@zcd.cz) stornovat do chvíle, než s vámi naši operátoři naplánují dopravu zboží k Vám.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.

Na následujícím odkazu naleznete Obchodní podmínky

3. REKLAMACE A SERVIS

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

Pro účely servisních zásahů jsme oprávněni potvrzovat záruční listy prodávaných spotřebičů a v případě reklamace můžete proto kontaktovat přímo autorizovaná servisní střediska, jejichž seznam je ke spotřebiči přiložen.

Někteří výrobci používají v souladu se zákonem zjednodušený postup a záruční listy ke zboží nevydávají. Dokladem k uplatnění záruky je pak prodejní doklad – faktura.

Na následujícím odkazu naleznete reklamační řád.

V případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu, uplatněte reklamaci na adrese prodávajícího – viz. KONTAKTY.

4. DĚKUJEME ZA DŮVĚRU

V případě jakýchkoli dotazů, připomínek nebo námětů nás prosím kontaktujte. Všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování našich služeb.

zpět na předchozí stránku